Vážení zákazníci, vzhľadom na aktuálnu situáciu s výrazne nižšími teplotami na území Slovenskej republiky sme nútení prijať potrebné opatrenia. S cieľom zachovať kvalitu nami predávaných prípravkov nemôžeme riskovať ich poškodenie vplyvom nízkych teplôt. Z tohto dôvodu dočasne pozastavujeme možnosť doručenia do Z-boxov a Alzaboxov. Naďalej však môžete využívať sieť výdajných miest a doručenie na adresu. Ďakujeme za pochopenie. Andyhoauto s.r.o.

Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY


Článok 1. Všeobecné informácie o obchodníkovi

Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného pod doménou www.andyhoauto.sk je:

  • Obchodné meno: Andyhoauto s.r.o.
  • Miesto podnikania: Bošáca 19, 913 Bošáca
  • IČO: 54 540 488
  • E-mail: info@andyhoauto.sk
  • Telefónne číslo: +421 948 186 032
  • Bankové spojenie:
    • SK účet: SK39 8330 0000 0022 0218 5153
    • CZ účet: 2102185156/2010

(ďalej len „obchodník“).

Orgány výkonu dozoru:

  • Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
    • Sídlo: Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
    • Telefónne číslo: 032/640 01 09
  • Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trenčíne
    • Sídlo: Nemocničná 4, 911 01 Trenčín
    • Telefónne číslo: 032/6509 511

Článok 2. Úvodné ustanovenie a vymedzenie základných pojmov

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú:

    • proces nákupu tovaru spotrebiteľom prostredníctvom e-shopu;
    • podmienky predaja a nákupu tovaru prostredníctvom e-shopu obchodníka;
    • práva a povinnosti zmluvných strán, t.j. obchodníka a spotrebiteľa, vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi týmito stranami, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru prostredníctvom e-shopu obchodníka.
  2. Obchodník je právnická osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia pod obchodným menom Andyhoauto s.r.o., ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti vo svojom mene, na svoj účet a ktorá prostredníctvom e-shopu predáva tovar.

  3. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá nakupuje tovar prostredníctvom internetového obchodu na doméne www.andyhoauto.sk, a ktorej tento tovar neslúži na výkon zamestnania, povolania alebo podnikania.

  4. E-shop je internetový obchod predávajúceho umiestnený na doméne www.andyhoauto.sk.

  5. Tovar je predmet kúpnej zmluvy ponúkaný e-shopom.

  6. Objednávka je prejav vôle kupujúceho uzavrieť kúpnu zmluvu.

  7. Cena je celková cena za predmet kúpnej zmluvy, vrátane DPH a ceny dopravného.

  8. Dopravným sa rozumejú náklady spojené s odoslaním a doručením tovaru kupujúcemu.

  9. Skratkou VOP sa rozumejú všeobecné obchodné podmienky.


Článok 3. Objednávka a uzavretie zmluvy

  1. Právny vzťah založený zmluvou medzi obchodníkom a kupujúcim, ak je spotrebiteľom (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania), sa spravuje ustanoveniami zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník.

  2. Právny vzťah založený zmluvou medzi obchodníkom a kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom, sa spravuje ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník a subsidiárne ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník.

  3. Kupujúci si objednáva tovar od obchodníka cez e-shop umiestnený pod doménou www.andyhoauto.sk.

  4. Popis tovaru, jeho základné vlastnosti, fotografia tovaru, cena s DPH bez dopravného, dostupnosť na sklade sú uvedené v e-shope pri každom tovare.

  5. Nákup tovaru prostredníctvom e-shopu nie je podmienený registráciou kupujúceho v e-shope. V prípade dobrovoľnej registrácie je kupujúci povinný vyplniť údaje, ktoré od neho e-shop vyžaduje. Po úspešnej registrácii bude kupujúcemu automaticky odoslaný potvrdzujúci e-mail.

  6. Po úspešnej registrácii bude mať kupujúci prístup k svojmu kontu, prostredníctvom ktorého sa bude pri nákupoch hlásiť v e-shope. Pri každom z ďalších nákupov sa kupujúci viac neregistruje, postačuje, aby sa prostredníctvom svojich prihlasovacích údajov prihlásil k existujúcemu kontu v e-shope.

  7. Kupujúci objednáva tovar u obchodníka prostredníctvom e-shopu, a to podľa podmienok, ktoré sú obsiahnuté v týchto všeobecných obchodných podmienkach.

  8. Po potvrdení kolónky s názvom „Objednať“ je tovar automaticky vložený do nákupného košíka konkrétneho kupujúceho. Pri vytváraní objednávky je tento nákupný košík kedykoľvek prístupný k nahliadnutiu kupujúcemu, a to aj po navrátení do ponukového listu.

  9. Kupujúci je povinný vo svojej objednávke vybrať spôsob platby a potvrdiť ho označením príslušnej kolónky. Kupujúci si môže zvoliť jeden z nasledujúcich spôsobov úhrady kúpnej ceny:

    a) prevodom na bankový účet predávajúceho v tvare IBAN: SK39 8330 0000 0022 0218 5153 v prípade nákupu zo Slovenskej republiky,

    b) prevodom na zahraničný bankový účet predávajúceho v tvare: 2102185156/2010 v prípade nákupu z Českej republiky,

    c) platba na dobierku;

    d) platba prostredníctvom platobnej brány GoPay.

  10. Vzťah medzi obchodníkom a kuriérskou spoločnosťou je založený zmluvou o preprave a v rovine ochrany osobných údajov je tento právny vzťah upravený zmluvou o spracúvaní osobných údajov v zmysle ust. § 34 ods. 3 zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

  11. Dokončenie objednávky kupujúci realizuje zakliknutím na odkaz „Objednávka s povinnosťou platby“. Pred uvedeným úkonom je kupujúci povinný oboznámiť sa s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, a potvrdiť toto oboznámenie zakliknutím na odkaz „Potvrdzujem, že som bol/a oboznámený/á so Všeobecnými obchodnými podmienkami e-shopu zverejnenými na web-stránke www.andyhoauto.sk.“

  12. Potvrdením objednávky stlačením tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ kupujúci potvrdzuje, že bol oboznámený s vlastnosťami tovaru a celkovej cene, ktorú je kupujúci povinný uhradiť.

  13. Obchodník po potvrdení tlačidla „Objednávka s povinnosťou platby“ zašle kupujúcemu potvrdenie objednávky s informáciami o objednávke, informačnú povinnosť voči spotrebiteľovi, znenie všeobecných obchodných podmienok a reklamačný poriadok, ktorý tvorí jeho neoddeliteľnú súčasť.

  14. Kupujúci odoslaním objednávky obchodníkovi výslovne potvrdzuje, že obchodník riadne a včas splnil svoje informačné povinnosti v zmysle ust. § 5 a § 15 zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.

  15. Zmluva medzi obchodníkom a kupujúcim sa považuje za uzavretú doručením potvrdenia o prijatí objednávky, znenia všeobecných obchodných podmienok, reklamačného poriadku. Predmetom zmluvy je dodanie tovaru, ktorého vlastnosti sú vymienené v ponukovom liste pri každom tovare jednotlivo, predávajúcim a záväzok kupujúceho zaplatiť cenu tam uvedenú a prevziať tovar od dopravnej spoločnosti.


Článok 4. Práva a povinnosti obchodníka

  1. Obchodník je povinný:

    a) dodať na základe objednávky potvrdenej obchodníkom kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu;

    b) zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR;

    c) bezodkladne po uzavretí kúpnej zmluvy, najneskôr však spolu s dodaním tovaru poskytnúť kupujúcemu potvrdenie o uzavretí kúpnej zmluvy na trvanlivom nosiči, napríklad prostredníctvom e-mailu;

    d) odovzdať kupujúcemu najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo elektronickej podobe všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru a ďalšie doklady predpísané platnými právnymi predpismi (návody v slovenskom jazyku, záručný list, dodací list, daňový doklad).

  2. Obchodník má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od kupujúceho za dodaný tovar.

  3. Obchodník má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom a uhradená kúpna bude vrátená v lehote do 14 dní od storna objednávky na ním určený účet, pokiaľ sa s obchodníkom nedohodne inak.


Článok 5. Práva a povinnosti kupujúceho

  1. Kupujúci bol predávajúcim oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť kúpnu cenu.

  2. Kupujúci je povinný:

    a) prevziať zakúpený alebo objednaný tovar;

    b) zaplatiť obchodníkovi dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru;

    c) nepoškodzovať dobré obchodné meno obchodníka;

    d) potvrdiť v dodacom liste prevzatie tovaru svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby.

  3. Kupujúci má právo na dodanie tovaru v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami v záväznom akceptovaní objednávky.

  4. Kupujúci – spotrebiteľ, má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „subjekt ARS“) podľa zákona 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov“). Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

  5. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

  6. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

  7. Kupujúci má právo odvolať, resp. stornovať odoslanú objednávku do momentu jej vybavenia, t.j. odoslania na dodaciu adresu. Právo odvolať objednávku kupujúci nemá v prípade tovaru na objednávku.


Článok 6. Platobné a dodacie podmienky

  1. Všetky ceny tovarov v objednávke aj v e-shope sú uvedené vrátane DPH. Cenu podľa objednávky môže kupujúci uhradiť:

    a) bankovým prevodom;

    b) priamym vkladom v banke na účet obchodníka;

    c) platba prostredníctvom platobnej brány;

    d) platba na dobierku.

  2. Pri platbe prevodom na bankový účet obchodníka a pri platbe prostredníctvom online platobnej brány sa kupujúci zaväzuje uhradiť cenu za tovar vopred pred odoslaním objednávky obchodníkom, a to najneskôr do 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky s povinnosťou platby. Cena je uhradená momentom pripísania plnej sumy na účet obchodníka.

  3. Pri platbe na dobierku sa kupujúci zaväzuje uhradiť cenu za tovar pri preberaní tovaru doručovateľovi dobierky. Cena je uhradená momentom odovzdania plnej sumy doručovateľovi dobierky.

  4. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade zvolenia platby na dobierku a voľby dopravy tovaru prostredníctvom dopravcu Packeta, konkrétne výdajného miesta spoločnosti Packeta prostredníctvom Z-BOXu, a tiež dopravcu Slovak Parcel Service a zvolenia príslušného samoobslužného boxu balíkovo, vrátane Alzaboxov, dopravca neumožňuje uhradenie kúpnej ceny v hotovosti. V prípade prepravcu Packeta je kupujúci povinný uhradiť kúpnu cenu online bankomatovou kartou za pomoci aplikácie Packeta. Pokiaľ ide o dopravcu Slovak Parcel Service a zvolenie platby na dobierku, je kupujúci povinný uhradiť dobierku taktiež online, po obdržaní SMS správy od dopravcu, ktorej obsahom je URL link na online úhradu kúpnej ceny. Následne, po úspešnom uhradení kúpnej ceny, obdrží kupujúci od dopravcu PIN kód na vyzdvihnutie zásielky.

  5. Obchodník sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar v lehote najneskôr do 7 pracovných dní od prijatia platby pri platbe prevodom na bankový účet obchodníka a pri platbe prostredníctvom online karty, resp. najneskôr do 7 pracovných dní od potvrdenia objednávky pri platbe na dobierku.

  6. Obchodník dodá tovar kupujúcemu na adresu uvedenú ako dodacia adresa. Dodanie tovaru bude uskutočnené prepravnou spoločnosťou.


Článok 7. Poučenie spotrebiteľa o práve odstúpiť od zmluvy

  1. Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

  2. Obchodník je povinný poskytnúť spotrebiteľovi informácie o jeho práve odstúpiť od zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy; obchodník zároveň poskytne spotrebiteľovi formulár na odstúpenie od zmluvy.

  3. Ak obchodník poskytol informácie podľa odseku 2 až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa odseku 1, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď obchodník dodatočne splnil informačnú povinnosť.

  4. Ak obchodník neposkytol spotrebiteľovi informácie podľa odseku 2 ani v dodatočnej lehote podľa odseku 3, lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 12 mesiacoch a 14 dňoch odo dňa začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa odseku 1.

  5. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa:

    a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný;

    b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu;

    c) tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.

  6. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

  7. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u obchodníka v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. Spotrebiteľ môže rovnako použiť formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy, ktorá je zverejnená na webovom sídle obchodníka.

  8. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty.

  9. Pri pochybnostiach o doručení sa spotrebiteľom odoslané oznámenie o odstúpení od zmluvy považuje za doručené uplynutím času primeraného použitému spôsobu doručovania, ak spotrebiteľ vie preukázať jeho odoslanie na adresu oznámenú spotrebiteľovi obchodníkom alebo na adresu, ktorej zmena bola spotrebiteľovi náležite oznámená obchodníkom po uzavretí zmluvy. Ak poštovú zásielku, ktorej obsahom je oznámenie o odstúpení od zmluvy, nemožno dodať obchodníkovi, oznámenie o odstúpení od zmluvy sa považuje za doručené dňom jeho odoslania obchodníkovi na adresu podľa prvej vety.

  10. Ak obchodník na svojom webovom sídle umožňuje, aby spotrebiteľ odstúpil od zmluvy použitím na to určenej osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, obchodník je povinný ihneď po prijatí odstúpenia od zmluvy poskytnúť o tom spotrebiteľovi potvrdenie na trvanlivom nosiči.

  11. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej spotrebiteľ odstúpil. Od spotrebiteľa nie je možné požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy.

  12. Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ.


Článok 8. Povinnosti obchodníka pri odstúpení od zmluvy

  1. Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov.

  2. Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 1 rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa dohodnúť sa s obchodníkom na inom spôsobe platby, ak v súvislosti s tým spotrebiteľovi nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

  3. Obchodník nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom.

  4. Ak na základe zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka bol tovar dodaný spotrebiteľovi domov v čase uzavretia zmluvy a vzhľadom na jeho povahu nie je možné tovar odoslať späť obchodníkovi poštou, obchodník je povinný zabezpečiť vyzdvihnutie tovaru na svoje náklady v lehote podľa odseku 1.

  5. Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, obchodník nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 1 pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.


Článok 9. Povinnosti spotrebiteľa pri odstúpení od zmluvy

  1. Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru. To neplatí, ak obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

  2. Pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ iba náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi alebo osobe poverenej obchodníkom na prevzatie tovaru. To neplatí, ak obchodník súhlasil, že ich bude znášať sám, alebo ak neposkytol spotrebiteľovi informáciu o tom, že ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi.

  3. Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si obchodník nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy.

  4. Uplatnenie práva spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy nesmie mať pre spotrebiteľa za následok vznik ďalších nákladov ani iných povinností pre spotrebiteľa.

  5. Vrátený tovar nesmie byť poškodený a musí byť zaslaný obchodníkovi spolu s dokladom o kúpe, s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou, obalom atď. Za zníženie hodnoty tovaru, ktoré nevzniklo bežným opotrebením počas používania v lehote na odstúpenie, zodpovedá spotrebiteľ.

  6. Spotrebiteľ má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie tovar rozbaliť a odskúšať spôsobom primeraným tomu, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru.


Článok 10. Spracúvanie osobných údajov

  1. Právny vzťah medzi obchodníkom ako prevádzkovateľom a kupujúcim ako fyzickou osobou, nepodnikateľom, ktorej osobné údaje sú spracúvané, je regulovaný zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“).

  2. Osobné údaje kupujúceho ako fyzickej osoby nepodnikateľa spracúva prevádzkovateľ na právnom základe ust. § 13 ods. 1 písm. b) Zákona o ochrane osobných údajov, a síce ide o údaje nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby. Ide o osobné údaje kupujúceho v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, trvalé bydlisko, dodacia adresa, e-mail, telefónny kontakt. Účelom spracúvania osobných údajov je evidencia subjektov zmluvných vzťahov.

  3. Osobné údaje kupujúceho ako fyzickej osoby nepodnikateľa spracúva prevádzkovateľ na právnom základe ust. § 13 ods. 1 písm. b) Zákona o ochrane osobných údajov, a síce ide o údaje nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej zmluvnou stranou je dotknutá osoba, alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením zmluvy na základe žiadosti dotknutej osoby. Ide o osobné údaje kupujúceho v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, trvalé bydlisko, dodacia adresa, e-mail, telefónny kontakt. Účelom spracúvania osobných údajov je evidencia zákazníkov zaregistrovaných na internetovej stránke.

  4. Osobné údaje kupujúceho ako fyzickej osoby nepodnikateľa spracúva prevádzkovateľ na právnom základe ust. § 13 ods. 1 písm. a) Zákona o ochrane osobných údajov, a síce udeleného súhlasu so spracúvaním osobných údajov kupujúcim. Ide o osobné údaje kupujúceho v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, trvalé bydlisko, dodacia adresa, e-mail, telefónny kontakt. Účelom spracúvania osobných údajov je evidencia na účely vykonávania priameho marketingu.

  5. Osobné údaje kupujúceho ako fyzickej osoby nepodnikateľa spracúva prevádzkovateľ na právnom základe ust. § 13 ods. 1 písm. a) Zákona o ochrane osobných údajov, a síce udeleného súhlasu so spracúvaním osobných údajov kupujúcim. Ide o osobné údaje kupujúceho v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, trvalé bydlisko, dodacia adresa, e-mail, telefónny kontakt. Účelom spracúvania osobných údajov je evidencia na účely zaslania potvrdzujúceho e-mailu o zaregistrovaní na internetovej stránke.

  6. Osobné údaje kupujúceho ako fyzickej osoby nepodnikateľa spracúva prevádzkovateľ na právnom základe ust. § 13 ods. 1 písm. a) Zákona o ochrane osobných údajov, a síce udeleného súhlasu so spracúvaním osobných údajov kupujúcim v spojení s ust. § 13 ods. 1 písm. f) Zákona o ochrane osobných údajov, a to na účel oprávnených záujmov prevádzkovateľa alebo tretej strany, okrem prípadov, keď nad týmito záujmami prevažujú záujmy alebo práva dotknutej osoby vyžadujúce si ochranu osobných údajov, najmä ak je dotknutou osobou dieťa. Ide o osobné údaje kupujúceho v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, trvalé bydlisko, dodacia adresa, e-mail, telefónny kontakt. Účelom spracúvania osobných údajov je evidencia dostupných dátových súborov na účely zlepšovania služieb poskytovaných prevádzkovateľom.

  7. Právnym základom spracúvania osobných údajov je rovnako zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákon č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie týkajúce sa spracovateľských činností prevádzkovateľa sú upravené v dokumente „Informácie o spracúvaní osobných údajov“, ktorý je zverejnený na internetovej stránke prevádzkovateľa.


Článok 11. Overovanie spotrebiteľských recenzií

  1. Obchodník vykonáva overovanie spotrebiteľských recenzií na svojom webovom sídle prostredníctvom online komunikačných nástrojov, predovšetkým e-mailom. Na webovom sídle obchodníka je možné nájsť recenzie od kupujúcich, ktoré sú oprávnení zadávať výhradne spotrebitelia, ktorí si daný produkt reálne zakúpili.

  2. Pridanie spotrebiteľskej recenzie výhradne kupujúcim, ktorý si daný produkt zakúpil, je zo strany obchodníka zabezpečené prostredníctvom používateľského účtu, ktorého nastavenie neumožňuje pridať recenziu komukoľvek, bez toho aby bol prihlásený do svojho používateľského účtu a daný produkt si predtým nezakúpil.

  3. Recenzie na platformách tretích strán, z dôvodu absencie oprávnenia a možnosti kontroly ich pravdivosti, obchodník neoveruje.


Článok 12. Záverečné ustanovenia

  1. Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu týchto Všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto Všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu obchodníka.

  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto Všeobecných obchodných podmienok je Reklamačný poriadok zverejnený na internetovej stránke predávajúceho.

  3. V prípade pochybností sa zmluvné strany dohodli, že za dobu používania sa považuje doba od doručenia tovaru kupujúcemu (vrátane dňa doručenia) do dňa vrátenia tovaru obchodníkovi, resp. odovzdaním tovaru kuriérskej službe za účelom jeho prepravy obchodníkovi.

  4. Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná najmä vo forme e-mailových správ, resp. prostredníctvom listových zásielok, prípadne telefonicky.

  5. Kúpne zmluvy uzavreté prostredníctvom elektronického obchodu sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode, zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ako aj zákona č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP“) upravujúcimi podrobnosti pri ich uzatváraní a realizácii. Všetky zmluvné vzťahy medzi obchodníkom a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak nie je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník, v platnom znení.

  6. Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu odoslaním elektronickej objednávky kupujúcim.

  7. Kupujúci zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto Všeobecné obchodné podmienky prečítal, porozumel ich obsahu a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

V Bošáci, dňa 01.07.2024